Toate Perspective

Pandemia accelereaza digitalizarea comertului

#PERSPECTIVE | Transformarea digitala nu se opreste nici in domeniul comertului. Prin urmare, in perioada aceasta de schimbare este esential sa oferim clientilor valoare adaugata pentru produsele comercializate, imbunatatirea si perfectionarea continutului informational al produselor cu imagini, cunostinte suplimentare, schite, videoclipuri explicative si instructiuni de montaj. In compartimentul de Marketing de produs din centrala concernului Schachermayer lucreaza 25 de persoane, iar in Romania 2 persoane.

Abundenta produselor din catalogul nostru web este zilnic in atentia specialistilor nostri de produse, care prelucreaza datele de la furnizori si din industrie, pentru a fi oferite clientilor intr-un mod structurat. „Asa ne asiguram ca clientii nostri pot gasi produsele, obtine informatii sau le pot compara si, ulterior, pot decide cu privire la produsul ideal in siguranta si in functie de necesitati”, explica Alexander Steilner, seful Compartimentului de Marketing de produs din Austria. Serviciile au devenit competenta de baza a comertului si ofera clientilor o valoare adaugata semnificativa la toate nivelurile.

 

Informatii valoroase

Pentru a prelucra multitudinea de informatii a produselor, este necesara clasificarea corecta si structurata a datelor. Datorita gamei largi de marci de produse, numele, caracteristicile si proprietatile descriptive trebuie standardizate. Acesta este singurul mod de a garanta posibilitatea de comparatie intre marci si, astfel, selectarea produsului cautat. „Content is king” (continutul este rege) este expresia acestei dezvoltari digitale. Cu cat sunt furnizate mai multe informatii despre un produs, cu atat mai bine. Devine clar cat de semnificative sunt imaginile, informatiile extinse despre produs, videoclipurile, referintele, datele CAD si de productie, ce faciliteaza procesul de luare a deciziilor, folosind exemplul BLUM Legrabox.

CATALOG WEB: informatii de despre produse

( )